پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3023
-
الف
+

پیام رئیس سازمان سینمایی به جشنواره «فردا»

حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم «فردا» پیام داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم «فردا»، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی در پیامی به پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» از کوششی نوشت که می‌تواند معرف تلاش فیلمسازان نوآور در عرصه ساخت آثار فناوری و صنعتی باشد.

متن کامل پیام حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی به این شرح است:

«بازتاب هنرمندانه توانمندی‌ها و رویش‌های گوناگون ایران اسلامی با وجود پشتوانه‌های فرهنگی و تمدنی آن، مستلزم نگاه حمایتی به حرکت‌های خلاقانه و نوآورانه فرهنگ‌ساز و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود در کشور است.

در این مسیر، هر تلاش صادقانه‌ای که منجر به تقویت روحیه خودباوری و هم‌افزایی ظرفیت‌های پراکنده موجود در کشور شود، شایسته تقدیر است.

جشنواره «فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا» به عنوان یک جشنواره موضوعی و تخصصی، کوششی است برای شناسایی و معرفی هنرمندان و فیلمسازان جوان، خلاق و نوآور و رقابت آثاری که روایتگر فن‌آوری و صنعت ایرانی هستند.

بدیهی است چشم‌انداز این رویداد اولا تمرکز بر تولید و حضور جوانان سینماگر و علاقمند به سینما را مدنظر دارد و ثانیا منجر به توجه عمیق‌تر به پیوند میان صنعت و سینما و نمایشی عملی از همراهی موثر آنان در راستای کمک به پیشرفت ایران عزیز و رونق تولید ملی می‌شود.

ضمن سپاسگزاری از تلاش‌های جهاد دانشگاهی و دست اندرکاران برگزاری این رویداد سینمایی، تعالی این جشنواره جوان را آرزومندم».

حسین انتظامی

رییس سازمان سینمایی»

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر